Geplaatst: 27-02-2006 19:33
Betreft een probleem met een 3 cil monopoint tijdens het starten wordt er zoveel benzine ingespoten dat de bougies onmiddelijk vet slaan heb de injector laten testen deze was goed op de injector staat 12 v en massaschakeling werkt ook pulserend ik heb wel een storingscode 14 ben er nog niet achter wat deze code betekend wie kan mij helpen