Geplaatst: 27-02-2006 20:52
[50444] wie kan me vertellen hoe ik de ketting optijd zet,want volgens mij stond hij niet op tijd,ik zet hem nl onder op de poelie op ot,maar dan kloppen de gaatjes in de nokkenas tanwiellen niet,zet ik de gaatjes tegen over elkaar staan de tekens onder niet op ot maar op 20.
Hansl