sleutels in cabine

4 reacties

Merk
Ford
Model
Transit
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1996
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 28-02-2006 10:18

[50472] Weet iemand een nette manier om in een transit te komen. De sleutels liggen binnen met de deuren op slot. en ik heb ook geen sleutelcode om er een bij te maken.

PS het is een personenbus.