4 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 28-02-2006 10:18
[50472] Weet iemand een nette manier om in een transit te komen. De sleutels liggen binnen met de deuren op slot. en ik heb ook geen sleutelcode om er een bij te maken.
PS het is een personenbus.