Geplaatst: 27-09-2005 11:24
[39154] Wagen werd afgesleept naar de garage, is stilgevallen al rijdend.Wagen start maar wil niet meer aanslaan, soms slaat ie effe aan +- 1 sec maar valt den terug stil.Distributie gecontroleerd, egr klep gecontroleerd, geen foutcodes, kan wel geen data uitlezen bij deze wagen.Denk zelf aan brandstofdruk.
groeten geert