4 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 28-09-2005 12:04
[39213] ontstekings klok eruit gehad om de slingering van de as te meten ,klok weer gemonteert maar de motor wil niet meer aanslaan ,met test bougie wel vonk,motor volgens mijn gegevens en merktekens wel op tijd