Geplaatst: 28-09-2005 21:44
Betreft een 1600 cc motor.Deze auto loopt vrij plotseling op 3 cilinders.Gechecked zijn de compressie,ontstekingsvonk,injektoraansturing,injektor gewisseld. Blijft over naar onze mening vals lucht.Echter hier zit een kunststof inlaattrajekt op en kunnen niet mbv bv remmenreiniger een lek vinden.Denken er nu over om toch maar dit inlaattrajekt te demonteren, mar wellicht heeft iemand dit eerder meegemaakt en kan een evt. oorzaak aangeven.