5 reacties
Opgelost
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 28-09-2005 22:08
Hey hallo ik heb een vraagie heeft een bmw van 1993 318i een distributie-riem of een ketting.
groetje dennis