zuiger

3 reacties

Merk
Mercedes-Benz
Model
C-klasse
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1995
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 28-02-2006 20:17

[50527] Geachte lezers,hebben hier een c180 staan waar een gat in de zuiger van de eerste cil zit,heeft iemand een idee hoe dit komt,bogie's zijn van een goed merk en een goede warmtegraad,benzine van goede kwaliteit,hebben niets aan de auto gemerkt,reden op autbaan met een snelh van 150km,ineens veel rook uit de uitlaat en aut trok niet meer.

Hans l