Geplaatst: 29-05-2007 17:37
[81273]Heb een klant die in een korte tijd al 2 x de bout afgebroken heeft van de spanrol
Dit betreft de bout waarmee de spanner tegen het blok mee aangeschroefd wordt m 10 x 80
Wie heeft dit meer meegemaakt of weet de oorzaak
Mischien de spanner / schokbreker
Bvd Theo