bout afgebroken van de spanrol

6 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
ATA
Eerste inschrijving
januari 2001
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 29-05-2007 17:37

[81273]Heb een klant die in een korte tijd al 2 x de bout afgebroken heeft van de spanrol
Dit betreft de bout waarmee de spanner tegen het blok mee aangeschroefd wordt m 10 x 80
Wie heeft dit meer meegemaakt of weet de oorzaak
Mischien de spanner / schokbreker
Bvd Theo