Geplaatst: 01-06-2007 23:48
[81508]Deze auto start soms niet is nu 2 maanden goed geweest en vandaag begon hij weer .
Als dat het geval is gaan alle controle lichtjes branden op het instrumentenpaneel, de alarmlichten gaan branden
,de centralevergrendeling werkt niet meer,Gloeilampje begint te flikkeren. als ie wel start flikkert iedere keer heel even de dashboardverlichting op dat doet ie altijd .
Dynamo is recent vervangen de startmotor is recent vervangen de accu is recent vervangen,bedrading tussen dynamo en startmotor is vervangen,Alle massapunten gecontroleerd en schoon gemaakt
De auto heb ik ook uitgelezen op foutcodes :
kwam het volgende uit
Instrumentenpaneel zou stuk zijn
Startonderbreking ecu zou stuk zijn
Motorregelapparaat is defect
Abs regelapparaat is defect
Als de auto een keer loopt is er niks aan de hand loopt en trekt als een gek