Geplaatst: 12-06-2007 9:55
[82176]Goeiedag mensen.
Wij hebben sindskort een probleem met 1 van onze Vw polo's
Hij sprong in toerental, hij bleef constant schommelen tussen de 800 Toeren en de 1100 Toeren.
Het gasklephuis is eerst gereinigd, en opnieuw ingelezen en het probleem bleek toen verholpen..
We hebben proefgereden en niks meer aan de hand, de klant haalt de auto op, en ze is nog geen KM verder of bij begint opnieuw..
Auto is uitgelezen, en de computer gaf aan dat er een storing was in het gasklephuis en met de mengselverhouding.
Nu hebben we een nieuw gasklephuis besteld, en gemonteerd, opnieuw ingelezen, en wederom test gereden, en wederom was het goed. (dit keer na een behoorlijke testrit te hebben gemaakt)
Nu haalt de klant gister de auto opnieuw op en wederom begint de auto nadat de klant erin heeft gereden te schommelen tussen 800 en 1100 toeren, kan iemand mij AUB vertellen hoe dit in vredes naam kan????