Geplaatst: 14-06-2007 9:27
[82322]Heb hier een 850 staan die gisteren gestrand is. Motor sloeg af tijdens rijden en wou daarna niet meer starten. Storingslampje van de bak knipperde (oranje pijltje) met foutcodes van de schakelstand sensor(vorig jaar vervangen) en iets over de koppelonderbreking, maar hier kan hij eigenlijk niet op afslaan. Deze zijn er waarschijnlijk ingekomen toen de auto uitviel.
Er zitten geen foutcodes in de motor. Als je een uurtje wacht dan start de motor weer en gaat het oranje pijltje ook weer uit. Iemand een idee waar ik dit in zoeken moet? Nokkenassensor? BDP sensor?
Alvast bedankt
René