Slecht lopen,stotteren,lopen op 3cilinders

6 reacties

Merk
Nissan
Model
Sunny
Type
Onderwerp
Motorcode
1.6-16v GTI
Eerste inschrijving
januari 1988
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 26-11-2025

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 16-03-2007 22:27

[76615] Auto loopt zeer slecht,motor begint te stotteren,bijna niet mee te rijden.Als je hoog in toeren houdt is er nog enigszins mee te rijden.Af en toe ook op 3cilinders lopen.Bougies en bobines lijkt probleem niet in te zitten.

Iemand mee bekend?

Thanx,