Geplaatst: 15-06-2007 21:41
[82441]Ik heb het volgende probleem:
De auto loopt netjes en zomaar van het ene op het andere moment begint de motor te roken en slecht te lopen.
Het is dan net alsof hij op 3 cilinders loopt.
Ook hoor je de hele tijd een licht tikkend geluid in de buurt van de brandstofpomp.
Het maakt niet uit of de motor warm of koud is.
Uitlezen met de kts tester gaat niet bij deze auto.
Iemand van het fiat gilde een idee?