Geplaatst: 05-03-2006 13:15
Het duurt langer tot het aanspringen van de motor bij het starten.
Loopt na aanspringen verder prima zonder branden van mml.
Is niet uitleesbaar met Snap-on scanner.(krijg geen communicatie tot stand met mm )
Uitlezen is eerder(bv een jaar geleden)wel gelukt.
Tester werkt goed !
Kan bv wel communiceren met airbag-regelapp.
alvast bedankt.