2 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 06-03-2006 19:06
[51028] auto loopt bij stationair op 3 cilinders,maar bij toertal verhoging loopt hij op 4 het een 2.0 i en het vreemde is dat de uitlaat voor pijp binnen 3 min heeeel heet is