versnellingsbak

4 reacties

Merk
Nissan
Model
Patrol
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1991
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 14-03-2006 18:28

[51671] Geachte lezers,

Hebben hier een patrol gr td staan die in alle versellingen,behalve de 4 veel lawaai maakt,trap je de koppeling in is hij ook stil,mijn vraag is,welk lager veroorzaakt dit,en wat kost dit en hoeveel werk is het,en heb je speciaal gereedschap nodig.in de 4 is hij helemaal stil maar dan heb je ook een vaste verbindig geloof ik.

bvd

Hans l