Geplaatst: 16-03-2006 18:25
[51766] Hallo Collega,s wij hebben steeds vaker een Golf / Caddy / Inca met een 1.9 Diesel die slecht start koud / of niet gelijk mooi rond loopt
Gloeierij is goed
Doorzichtig brandstofslang gemonteerd of diesel ook terug loopt ook niet het geval
Het zal vast wel vaker voorkomen ligt het aan de koude start op de pomp of iets dergelijks ???