Geplaatst: 16-03-2006 19:16
[51770] Na het monteren van de motor ( ruil blok ) heeft de auto weinig vermogen. als je van weg trekt en je geeft vol gas dan duurt hij een tijd 3 sec dat hij van zijn plaats komt. Ik heb de dis timeing bekeken ook de 2 e nokkenas dit is goed. geen fout codes
Alle vacuum slangen zijn goed aangesloten. roet filter is ook goed. heef iemand nog een tip ?