Geplaatst: 16-03-2006 21:33
[51785] Een klant wil een Subaru E10 busje van '92 kopen. 148 op de teller. Ik ken die busjes niet. Hoe zijn (waren) die busjes.
Motor en bak? Apk-roest? Andere vaak voorkomende mankementen? Originele onderdelen leverbaar? Rijdt het nog een beetje? Waait ie niet van de weg weg met zijwind?
Grtn.Ad