Geplaatst: 17-03-2007 21:08
[76668] Ik heb een T4 met een 2.5 ltr TDI motor code AJT auto trekt matig in vierde versnelling en slecht in vijfde versnelling,EGR is reeds afgesloten, LMM is vervangen, turbo aanstuurventiel is vervangen, vaccuumslangetjes vervangen, temperatuursensor is vervangen, timing pomp is gecontroleerd.
Max. snelheid na veel moeite 130 Km/h.
Wie heeft nog een idee ??