Geplaatst: 16-03-2007 23:26
[76619] ben met een vito bezig die op een klinkerweg een dof rammelend geluid veroorzaakt
rubbers stabilisatorstang in orde het enigste wat ik kan ontdekken is een speling op de
tandheugel van het stuurhuis
is er een speciale controle voor de fuseekogels?
heeft iemand van jullie ervaring met dit probleem laat het dan alstublieft weten voordat
ik een stuurhuis bestel
b.v.d voor jullie meedenken
Groetjes Levien