Geplaatst: 19-03-2007 10:19
[76747] zelfde polo als degene die raar stotterde, heeft nu weer wat anders, nl een vreemde tik die uit de kop lijkt te komen, heb al hydro klepstoters vervangen, nokkenas is niet ingelopen, auto heeft niet met verkeerde olie, of te weinig olie gereden, en heeft pas 125d op de klok. het is echt een mechanische tik, met een vrij rustige tikfrequentie, vooral stationair, en onder belasting, bij op de motor afremmen lijkt het heluid af te nemen.
het geluid is zo plotseling erin gekomen, en word niet erger ofzo, en auto rijd verder als een zonnetje.
iemand enig id???