Geplaatst: 21-03-2007 0:50
hallo,
ik heb een probleem met een grote stroom verbruiker,
heb de radio gedemonteerd,kachel stekkers losgehaald,stekkers los van verlichting,stekkers los van automatische antenne,boordcomputer,motor ecu,instrumentenpaneel,alle zekeringen losgehaald in het interieur,alle zekeringen gedemonteerd van de motorcompartiment waarvan er een zekering een daling veroorzaakt die is van de interieur zekeringskast.
heeft iemand een idee waar de kort(sluiting)zich kan bevinden (kabelboom)?
bij voorbaat dank!