Geplaatst: 22-03-2007 14:02
Tijdens het rijden treed zonder enige aanleiding de esp/asr in werking voor ongeveer 1 a 2 seconden. Alle abs ringen zijn schoongemaakt en de stekker op de abs pomp is ook schoon.
Ik heb de weerstand van alle wielsensoren na gemeten, ze waren alle 4 gelijk.