3 reacties
Opgelost
Lid sinds: 26-11-2025
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 27-03-2007 17:44
Wie kan mij vertellen hoe ik het inspuitsysteem kan uitlezen met behulp van het ledje onder de motorkap en wat deze codes zijn?