Koppakking

2 reacties

Merk
Mercedes-Benz
Model
Vito
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1997
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 26-11-2025

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 30-03-2007 11:26

[77508] Ik heb de cilinderkop gedemonteerd ivm een lekke koppakking bij de eerste cilinder, nu ben ik het volgende tegengekomen dat er een ijzerenbuisje van het klepdeksel gebroken is en tussen de nokkenas klem gezeten heeft.

Is het verstandig een nieuw kleppendeksel(volgens mij is dit niet los leverbaar) te monteren of kan ik dit buisje achterwege laten, is volgens mij alleen een retour. En is het nog nodig om de kop te laten vlakken?