Geplaatst: 18-03-2006 18:25
[51900] probleem is dat dat geile motor storings lampje af en toe gaat branden en de auto rijd verder prima. heb de egr regel klep al vervangen oude was defect die moest ik er uit hakken. maar sins dien gaat het lampje af en toe branden. ik kan niks vinden voor de rest inlaat slangen zijn goed. inlaat spruit stuk is ook dicht. iemand enig idee. alvast bedankt voor het mee denken.