Geplaatst: 19-03-2006 14:10
[51960] Hey
Mijn buurman heeft een ford transit direct ingespoten diesel(76pk) en slaat slecht aan en tijdens het starten komt er witte rook uit de uitlaat. Zit er een voor gloei instalatie in of een opwarmingssysteem in de brandstof? Bij de dealer denken ze de brandstofpomp is!? Wie heeft hier meer ervaring mee of dit eerder meegemaakt? Zou het misschien een koppakking kunnen zijn?
Vriendelijk bedankt