Start slecht witte rook uit uitlaat

7 reacties

Merk
Ford
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 19-03-2006 14:10

[51960] Hey

Mijn buurman heeft een ford transit direct ingespoten diesel(76pk) en slaat slecht aan en tijdens het starten komt er witte rook uit de uitlaat. Zit er een voor gloei instalatie in of een opwarmingssysteem in de brandstof? Bij de dealer denken ze de brandstofpomp is!? Wie heeft hier meer ervaring mee of dit eerder meegemaakt? Zou het misschien een koppakking kunnen zijn?

Vriendelijk bedankt