Geplaatst: 19-03-2006 15:14
[51966] Bij deze volvo moeten de remschijven en blokken vervangen
worden;achteraan rechts is een probleem met slepende
handrem.Naar verluid kende volvo hier een probleem met
de handremkabels.
Weet iemand of het een grote klus is om wiellagers te vervangen
van dit type wagen,is hier gespecialiseerd gereedschap vereist?
Mag (moet)er remvloeistof dot-4 in het systeem?
peter.