Geplaatst: 19-03-2006 21:38
[52003] Hallo,
Ik heb een suzuki swift 1.0GA uit 1990. Ik heb een probleem met het dimlicht, dit wil niet branden, ik heb de zekering gecontrolleerd en lampen ook beide geen defecten. Het stadslicht en sein licht werkt wel....
Wie helpt me ?
Groetjes Niels