Geplaatst: 31-03-2007 14:38
Een klant heeft de klacht dat de auto met optrekken af ne toe flink stoot, alsof je geen gas geeft
bij mij doet hij het natuurlijk perfect, ik heb bougie's + kabels vervangen, injector cleaner bijgevoegd,en er zitten geen storingen in. aangezogen luchttemp, + motortemperatuur sensor zijn goed.
iemand een idee????