Geplaatst: 06-04-2007 23:39
[78011] beste mensen,
ik heb een probleem met mijn MB C200CDI uit 1999 W202.
en het probleem is dat tijdens het AFREMMEN een dof diepe geluid hoort, en je kan het ook voelen aan de bodemplaat van de auto. je hoort en voelt dat het van voren komt.
Ik heb de volgende dingen allemaal vernieuwd:
-voor onderste draagarmrubbers
-l.v. +r.v. fuseekogels
-spoorstang
-banden velgen zijn niet krom en goed gebalanceerd
-3 setjes remschijven + blokken voor waarvan de derde nu orgineel van pordon MB is die er onder zitten nu.
en alles 2X laten uitlijnen.
-middendempertje die op de spoorstang en de subframe zit gemonteert
-ik heb nog met de achterkant van de schuifmaat de voor en achter remschijven gecontroleerd of die krom waren door tijdens het draaien te meten, maar nee hoor gewoon glasrecht
ik kan er zelf niet meer uitkomen van wat het zal zijn. ik heb het ook laten zien aan een paar garage's die er ook niet uitkwamen.
hebben jullie hier ervaring mee????
graag hoor ik wat het kan zijn.
groet Tarik