Geplaatst: 07-04-2007 17:21
bij mijn renault heb ik de radiateur en waterpomp verv. ik heb alles goed ontlucht, maar nu doet het probleem voor dat de auto niet harder dan 110km/h kan, en te weinig vermogen heb, ik hoef er helemaal geen aanhanger achter te doen, want dat trekt hij niet, terwijl ik voor die tijd toch makkelijk 140km/h kon halen met een tandemmaster met PUIN. ik heb alle bedrading gecontroleerd en stekkers die ik los heb gehad. ook heb ik gekeken of het luchtfilter het probleem was, maar dat is het niet. de brandstof leidingen en slangen liggen allemaal vrij.
wie kan mij verder helpen, en heeft een idee wat het kan zijn???
met vr. gr thijs