Geplaatst: 12-04-2007 8:44
[78340] Storings lampje ( + stop/ABS/service/handrem,lampje) is gaan branden onderweg. Koelvloeistof was te laag en is bijgevuld. Lampjes bleven branden . Storing uitlaten lezen. met volgende resultaat: 2de lambda sonde, cruise controle begrenzer, ABS rekeneenheid. Wij hebben de 2de lambda sonde vervangen en alles laten resetten en weer uit laten lezen. Lampjes branden nog allemaal en de storing van de cruise controle staat er nog in . Terwijl deze auto geen cruise controle heeft.
Wie weet hier iets op ? ?