loopt niet lekker op benzine

2 reacties

Merk
Alfa Romeo
Model
156
Type
Onderwerp
Motorcode
2.0 ts
Eerste inschrijving
januari 1998
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 26-11-2025

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 14-04-2007 8:33

[78446] hallo allemaal

ik zit al enige tijd te etteren met mijn alfa.

hij loopt niet lekker op benziene namelijk stionear hobbelt en trilt de motor.

vooral bij koude motor (maar ook warm). als ik het gaspeddaal helemaal intrap dan lijkt het wel of hij verzuipt,

zodra de auto op snelhijd is dan zijn de problemen niet waarneembaar.

dit probleem heb ik alleen op benzine, zodra hij op gas overslaat is er niets aan de hand.

ik had de injektoren,boegies en koude start sensor al vervangen maar dat mocht niet baten.

door een beetje extra pech is de motor vorige week overleden (lagers)

dus heb ik nu een andere motor ingehangen, veel zweet en tranen maar ik had gehoopt dat ik nu ook van dat probleem af was

maar hij schudt en trilt nog steeds op benziene

kan iemand mij helpen !!!

alvast bedankt rabbie