Slaat soms af en start dan niet meer, golf 3 tdi AFN 110 pk

7 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 20-03-2006 21:26

[52079] Ik heb het probleem dat hij sporadisch afslaat ( voorgaande vermogens verlies) krijg hem dan niet meer aan, behalve met heel lang doorstarten of aanslepen!!Waarschijnlijk vervroeging van de brandstof pomp defecte,/ blijft hangen/vast.

Kun je dit loshalen en/of eventueel schoonmaken of weer los krijgen,of repareren?

zo ja wie heeft er een pomp van een 110 pk tdi die wel goed is.

Ogf heeft iemand een idee wat het anders kan zijn?

Rookt normaal zwart, en nu grijs!!! inspuitmoment nie goed?

groeten willem jan

Heb er haast mee, rijd 1000 km per week