Geplaatst: 20-03-2006 21:26
[52079] Ik heb het probleem dat hij sporadisch afslaat ( voorgaande vermogens verlies) krijg hem dan niet meer aan, behalve met heel lang doorstarten of aanslepen!!Waarschijnlijk vervroeging van de brandstof pomp defecte,/ blijft hangen/vast.
Kun je dit loshalen en/of eventueel schoonmaken of weer los krijgen,of repareren?
zo ja wie heeft er een pomp van een 110 pk tdi die wel goed is.
Ogf heeft iemand een idee wat het anders kan zijn?
Rookt normaal zwart, en nu grijs!!! inspuitmoment nie goed?
groeten willem jan
Heb er haast mee, rijd 1000 km per week