Geplaatst: 21-03-2006 9:29
[52098] Ik kreeg vorige week een golf 4 tdi 90 pk van bwj 2000 binnen met de klacht dat er iets tikt in de wagen . Het getik bleek te komen van de pinkrelais in de vierpinkerschakelaar en deze hebben we vervangen . Nadien zijn we een testrit gaan doen en hebben niets meer gehoord . Na het afleveren van de wagen aan de klant , kwam de klant na 10 minuten terug met hetzelfde getik . Het komt wel degelijk van de vierpinkerschakelaar en wanneer deze tikt branden er nergens geen lampen ! Heeft iemand een idee waar dit probleem kan zitten ? Misschien in de schakelaar zelf ( aan het stuur ) of misschien een bedradingsfout ?
Alvast bedankt voor de moeite