Geplaatst: 21-03-2006 14:00
[52111] astra g 18xe elegance 1998
op het display komt er dimlicht / achterlicht en er zijn geen lampen defect . Ik heb al eens alle lampen vervangen maar het komt er direct terug op na het aanzetten van de lampen .
ik heb de mid display reeds geprogrammeerd met de recentste code ; waaraan kan dit liggen ? Aan de stuurdoos van de lampencontrole ? Of iemand een andere ervaring ?