Geplaatst: 22-03-2006 9:24
[52177] Zijn er mensen die problemen hebbben gehad met de hydraulische van citroen of peugeot die open blijven staan.
Wij hebben een C5 die soms bij koude motor op drie cilinders loopt en zeer hoge HC uitstoot.
Kompressie is oke. (lek test moet nog gebeuren).
Oliesysteem is gereinigd (heeft wel verbetering gegeven).
Motorolie is vervangen door 0W.
Dealer advies stotters vervangen !?!?
Helpt dit , of zitten de kleppen zelf ook wel eens vast??