cabriodak

2 reacties

Merk
Audi
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 22-03-2006 15:58

[52199] Het electrische dak van deze auto werkt niet zo als het hoort,met veel moeite gaat het open en geeft dan een droog geluid en sluiten hoor je alleen de pompmotor draaien.

Het geluid bij openen lijkt op een stuurpomp met lucht in de olie.

Ik denk dat er te weinig olie in zit en wil dit eventueel bijvullen,maar waar?Ik kom met geen mogelijkheid bij de pomp,deze zit volgens mij achter de bestuurdersstoel en de achterruit is niet weg te klappen.

Wie weet hoe ik bij het reservoir kom en welke olie moet er eventueel in.

Bvd.Michael