Geplaatst: 22-03-2006 16:50
[52201] Ik heb een spontaan probleem met een Chevrolet S10 2.2i 4L van 1996 deze ging eerst slecht lopen op gas, kort hierna ook op benzine, en na een paar kilometer ging ie al op 3 cil. lopen.
Nu verwacht ik dat het in de ontstekingsspoel zit of evt in de bougiekabels is dit ontstekings probleem een veel voorkomend probleem of weet iemand wat hieraan te doen???
gr,
Feery