ontsteking

2 reacties

Merk
USA Cars
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 22-03-2006 16:50

[52201] Ik heb een spontaan probleem met een Chevrolet S10 2.2i 4L van 1996 deze ging eerst slecht lopen op gas, kort hierna ook op benzine, en na een paar kilometer ging ie al op 3 cil. lopen.

Nu verwacht ik dat het in de ontstekingsspoel zit of evt in de bougiekabels is dit ontstekings probleem een veel voorkomend probleem of weet iemand wat hieraan te doen???

gr,

Feery