Geplaatst: 14-04-2007 18:57
Hallo, ik heb een probleem met mijn bmw.
er zit een rammelend geluid in de motor,het lijkt van boven af te komen er zat ook een tik in ik heb de klepstoters vervangen en dit is nu weg.
Maar het rammelen is nog niet weg,de nokkenassen heb ik gecontroleerd en heb hier voor de zekerheid andere ingezet dit zijn wel gebruikte.maar er was verder niets aan te zien.?
heeft iemand hier meer van gehoord???hoor ik dat graag
alvast bedankt gr ron