3 reacties
Lid sinds: 26-11-2025
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 01-04-2007 11:24
[77642] hallo
ik ben in bezit van caprice van 1990 5l v8.
als ik optrek dan zit er een dip in.
hij is net of smoort hij, beetje extra gas en dan is het weer over.
maar hij wil ook wel uitslaan.
vacuum slangen al nageken.