chevy caprice 1990 5.0 v8

3 reacties

Merk
USA Cars
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
5.0 v8
Eerste inschrijving
januari 1990
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 26-11-2025

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 01-04-2007 11:24

[77642] hallo

ik ben in bezit van caprice van 1990 5l v8.

als ik optrek dan zit er een dip in.

hij is net of smoort hij, beetje extra gas en dan is het weer over.

maar hij wil ook wel uitslaan.

vacuum slangen al nageken.