Geplaatst: 04-04-2007 20:15
[77875] Bij de voorremmen 15000 km geleden remblokken en remschijven vernieuwd,nu is er een buitenste remblok gesleten totdat op ijzer zit.
Geleiddebussen zitten niet vast,handremkabel zit niet vast en gaffel van handrem komt goed terug.
Wat kan dit zijn?
Ad