Geplaatst: 11-04-2007 21:55
[78330] Hoi allemaal,
de werkcilinder van de stuurbekrachtiging van deze berlingo/partner lekt op de zuigerstang/keerring.
Is hier een revisiesetje ,wonderdrankje/additief of iets dergelijks voor?
Vriendelijke groeten Menno