Geplaatst: 22-03-2006 19:55
[52210] Hallo , wij hebben een golf IV tdi 100 pk ATD motor (pompverstuiver)
deze auto trekt als een beer tot 130 km/h en dan is het net een sdi (1x van contact en er weeer op en trekt weer ) na uitlezen bleek er in het geheugen te staan maximale laaddruk overschreven . en werd er dus gezegt TURBO vervangen nu lees ik hier overal verhalen dat de N75 vervangen moet worden of de schoepen van de turbo zitten vast . de vw dealer heeft de kleppen bedient n75 en deze is wel voelbaar dat hij werkt .
wat moet ik nou ? gewoon turbo loshalen en controleren ?
(lmm is al vervangen )
vrgr Emiel