Geplaatst: 22-03-2006 18:29
[52206] Nadat ik de koppeling heb vervangen en er verse atf olie in heb gedaan 2.3 liter beweert mijn klant 2 maanden later dat het stuurhuis lek is doordat ik er teveel olie in zou hebben gegooid .Nu heb ik geprobeert het aan de man uit te leggen dat al zou je het vulpotje helemaal vol gooien het geen invloed kan hebben op het stuurhuis daar deze door middel van een pomp werkt Let wel het is een 4x4 .Vulpot van stuurhuis is tevens vulpot versnellingsbak
Ik had de bak afgetapt en er kwam ook ongeveer 2.3 liter uit er moet volgens mij 1.9 in de bak en 0.4 in het differinceel zo lees ik het in mijn boek . Heeft iemand van jullie hier ervaring mee ? tot horens henk