Geplaatst: 23-03-2006 9:35
BMW 850I
MOTER LOOPT NIET LEKKER ALS HIJ KOUD IS LIJKT TE VERZUIPEN DE BENZINE loopt met stralen de pijp uit .warm is hij wel aardig goed . de injectoren zijn gereinigt, 2 voelers op de bak zijn vernieuwt de auto is uitgelezen maar geen storing te ondekken boogies zijn nieuw wie weet raad gr maarten