Geplaatst: 29-09-2005 23:01
[39344] Het lager van de pomp is kapot gelopen en nu is 50 % van het schoepenwiel in het koelsysteem terecht gekomen .
Hoe krijg je dit er uit , slangen etc al nagekeken de rest is onvindbaar .
Zou dit veel kwaad kunnen ?
grt henk