waterpomp kapot gelopen

2 reacties

Merk
Renault
Model
Scénic
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2001
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 29-09-2005 23:01

[39344] Het lager van de pomp is kapot gelopen en nu is 50 % van het schoepenwiel in het koelsysteem terecht gekomen .

Hoe krijg je dit er uit , slangen etc al nagekeken de rest is onvindbaar .

Zou dit veel kwaad kunnen ?

grt henk